خبرگزاری پانا استان اردبیل
خبرگزاری پانا استان اردبیل

خبرگزاری پانا استان اردبیل

اعداد در خبر

خبرنگارها در هر حوزه‌ای که کار کنند اغلب با اعداد ‏سر و کار دارند. یک دلیلش این است که اخبار تجاری و ‏مالی اغلب جزو اتفاقات مهم روز است. برخی از خبرنگارها ‏وقتی نگاه‌شان به اعداد می‌افتد خشک‌شان می‌زند و این را ‏هم می‌گویند که خبرنگار + اعداد = اشتباه. ‏

مسن ترین فرد جهان با 116 سال سن درگذشت.

کوئیتو، اکوآدور - مازیا استر دو کاپوویا، که مسن‌ترین فرد جهان قلمداد می‌شد، در موطن خود اکوآدور، چنان که ‏نوه‌اش خبر داد، در گذشت. او 116 زندگی کرد، هم زمان با چارلی چاپلین به دنیا آمد و همان سالی ازدواج کرد ‏که امریکا وارد جنگ جهانی اول شد. ‏

53 میلیارد لیتر بنزین و گازوئیل دود شد

در سال 84 بیش از 24 میلیارد لیتر بنزین و 29 میلیارد لیتر گازوئیل در کشور به مصرف رسید که بخش حمل‌ونقل بیشترین سهم مصرف را به خود اختصاص دادند.

ایست قلبی مهمترین عامل علت مرگ‌ومیر تهرانی‌ها

به گفته مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، ایست قلبی با 28/11 درصد همچنان شایع‌ترین و سرطان ریه با 12/1 درصد، کمترین علت مرگ‌ومیر شهروندان تهرانی طی یک ماه گذشته بوده است.

هر 2 ساعت یک معتاد در کشور می‌میرد

معاون دبیرکل ستاد مبارزه با مواد‌مخدر با تشریح عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با قاچاقچیان و معتادان طی یک سال گذشته اعلام کرد:هر دو ساعت یک نفر در کشور بر اثر اعتیاد جان خود را از دست می‌دهد و سال گذشته 4320 نفر در ایران قربانی مواد‌مخدر شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد