خبرگزاری پانا استان اردبیل
خبرگزاری پانا استان اردبیل

خبرگزاری پانا استان اردبیل

برگزاری پنجمین دوره مسابقه کتابخوانی دوره های ابتدایی و راهنمایی

 

اداره/ مدیریت آموزش و پرورش ناحیه/ منطقه

باسلام و احترام

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران محترم در برگزاری موفق دوره‌های گذشته مسابقه بزرگ کتابخوانی، مدیریت دانش آموزی استان در نظر دارد با همکاری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر اداره کل، پنجمین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی را برگزار نماید، لذا موارد ذیل جهت اطلاع و اقدام لازم ارسال می‌گردد.

1- اجرای مسابقه کتابخوانی برای پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی و دوم و سوم راهنمایی خواهد بود.

2- منبع مسابقه از کتاب حضرت فاطمه زهرا(س) تالیف «مهدی وحیدی صدر» می‌باشد.

3- نحوه خرید کتاب: مبلغ روی جلد کتاب 30000ریال می‌باشد، که مبلغ 5000 ریال تخفیف منظور و مبلغ 25000 ریال از دانش آموزان اخذ خواهد شد.

4- زمان اجرای مسابقه نیمه اول اردیبهشت ماه سال 92 خواهد بود.

5- عوامل اجرایی مدارسی که بیش از 90 درصد از دانش‌آموزان شاغل به تحصیل(در مدارس ابتدایی 90% دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در پایه های چهارم و پنجم و ششم) در مسابقه شرکت نمایند، پس از هماهنگی با مسئولین منطقه/ ناحیه مورد تشویق کتبی  قرار خواهند گرفت.

6- مقتضی ‌است آن اداره/ مدیریت محترم پس از جمع بندی آمار شرکت کنندگان و متقاضیان خرید کتاب، وجوه جمع آوری شده را به حساب مدیریت دانش‌آموزی استان واریز و فیش پرداختی و آمار شرکت کنندگان را در قالب جدول ذیل تا تاریخ 15/12/91 به این مدیریت ارسال نمایند.

تعداد شرکت کننده

تعداد کتاب درخواستی

مبلغ واریزی

شماره فیش

برگزاری اولین دوره جشنواره دیجیتال

مدیریت دانش‌آموزی استان در نظر دارد به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت، هفته وحدت و دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، و جهت آشنایی و استفاده دانش‌آموزان از تکنولوژی‌های جدید و ترویج بیشتر مطالعات درخصوص انقلاب اسلامی ایران، رسول مکرم اسلام(ص) و تاریخ صدر اسلام اقدام به برگزاری اولین دوره جشنواره آثار دیجیتال با موضوعات وبلاگ‌نویسی، طراحی پاورپوینت(power point)، تهیه مقاله در قالب واژه پرداز Word، تدوین کلیپ و نرم افزارهای آموزشی در بین دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی راهنمایی و  متوسطه نماید. فلذا از عموم دانش‌آموزان استان جهت شرکت در این جشنواره دعوت به‌عمل می‌آید. برای نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف جشنواره جوایز ارزنده و لوح تقدیر تقدیم خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه:

1- موضوع آثار مطابق دستورالعمل ارسالی خواهد بود.

2- استفاده از سرویس‌های ایرانی ارائه دهنده خدمات وبلاگ مورد تاکید است.

3- طراحان آثار دیجیتال می‌بایست مشخصات، کلاس و پایه تحصیلی و موضوع اثر را همراه با CD ارسال نمایند.

4- طراحی پاورپوینت و تهیه مقاله در قالب آفیس 2007 و بالاتر مد نظر است.

5- مهلت شرکت در مسابقه و ارسال آثار به مدیریت استان تا تاریخ 10/12/91 می‌باشد.