X
تبلیغات
نماشا
رایتل

درباره من

خبرگزاری پانا استان اردبیل

در صورت داشتن نظر، پیشنهاد و انتقاد به رایانامه(ایمیل) اینجانب sdoa@chmail.ir اعلام فرمایید. قبلاً از دقت نظر شما کمال تشکر را دارم. بهزاد ناقل

جستجو در وبلاگ

آمار

تعداد بازدیدکنندگان :
96412

در مقام پاسخ گویی به تلفن، بسنده کردن به سلام و احوال پرسی سرد و خشک و خالی مؤید این نکته است که شما از مصاحبت با فرد مقابل شاد و مسرور نیستید. یک گفتگوی شیرین تلفنی می‌تواند علاقه و محبت دیگران را نسبت به ما برانگیزد.

بعضی افراد گفتگوی تلفنی را با الفاظی شیرین و دلچسب آغاز می‌کنند و با لطف و مهربانی، عواطف فرد مقابل را تهییج می‌نمایند. برای مثال بیان عبارت زیر در آغاز در عین سادگی، گرم و محبت آمیز است: «جان، سلام، مدت‌هاست که از تو بی‌خبرم، از اینکه سلامت هستی و صدای خوبت را می‌شنوم؛ بسیار خرسندم. به من بگو چه خدمتی از دست من ساخته است».

همچنین ختم کردن سخن با الفاظی شیرین و دلچسب نیز واجد اهمیت فراوان است. به عبارت  محبت آمیز زیر توجه کنید:

«مایة تأسف است که ناگزیرم گفتگویم را با تو خاتمه دهم. اجازه دهید در فرصتی دیگر دربارة این موضوع گفتگو کنیم».

به هر حال با حسن بیان و سخنان دلپذیر در آغاز و خاتمه مکالمه تلفنی می‌توان مردم را به خود جلب کرد و دل‌های آنان را مجذوب کرد. تمام لغات و عبارات شیرین و دلپذیری را که در خلال مکالمات تلفنی به خصوص در آغاز و خاتمه آن بر زبان جاری می‌کنید؛ باید با هدف اصلی شما که برقراری و استحکام رابطه‌ای مؤثر است هماهنگی کامل داشته و طرف مقابل از مجموع آن دلگرم و خوشحال شود.

چاپ 13 اسفند 1391
Behzad Naghel

نظرات (0)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)

نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد