خبرگزاری پانا استان اردبیل
خبرگزاری پانا استان اردبیل

خبرگزاری پانا استان اردبیل

جلسه هماهنگی پرسش مهر 15

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه پرسش مهر:

استفاده بهینه از آب، باید به عنوان فرهنگ عمومی در کشور گسترش یابد

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه کمیته اجرایی پرسش مهر 15 گفت: استفاده بهینه از آب، بایستی به عنوان یک فرهنگ عمومی در کشور گسترش پیدا کند و این مهم وظیفه آموزش و پرورش را دو چندان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن بیان اهمیت و جایگاه آب در زندگی انسان بر لزوم توجه و فرهنگ‌سازی جهت مصرف بهینه آب این مایه حیاتی، تاکید داشته و سوال ریاست محترم جمهوری در قالب پرسش مهر را نشان از حساسیت مسئولین به این موضوع دانست و افزود: همه بخش‌های آموزش و پرورش بایستی جهت برگزاری شایسته این مسابقات وارد عمل شوند.

صابر سپهری در ادامه افزود: یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش از سوی  وزارت، برگزاری شایسته پرسش مهر در نظر گرفته شده و همکاران استان، نواحی و مناطق بایستی به شکل جدی و دقیق این مسابقات را برگزار نمایند.

وی بیان داشت: نبایستی به اجرای صرف این مسابقات اکتفا کرد، بلکه این مسابقات باید به صورت عینی نمود پیدا کرده و دانش آموزان عملاً نسبت به صرفه‌جویی در مصرف آب قدم های جدی بردارند.

مصطفی کافی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز، ضمن بیان اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در بین دانش آموزان، به تشریح دستورالعمل پرسش مهر 15 پرداخته و ضرورت هماهنگی و همکاری کلیه عوامل و دستگاه‌های اجرایی استان در راستای اجرای مطلوب پرسش مهر ریاست جمهوری را یادآور شد.

در ادامه کافی معاون پرورشی و فرهنگی توضیحاتی را در خصوص تبلیغات فراخوان پرسش مهر سال‌جاری بیان داشته بر اهمیت اجرای همایش‌های منطقه‌ای استانی و طرح موضوع در جلسات مدیران مدارس و مناطق اشاره داشت. وی همچنین انتظارات وزارت متبوع را از استان‌ها در خصوص چگونگی اطلاع‌رسانی و اجرای این دوره از مسابقات بیان نموده و از سایر واحدهای اداری خواستار مساعدت و همکاری مناسب جهت اجرای مسابقه گردید. نورزاد رئیس اداره فرهنگی و هنری نیز ضمن بیان گزارش مختصری از دوره گذشته مسابقات، اقدامات و راهکارهای فراخوان سال جاری را بیان نمود.